Obserwuj nas na:

Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)

1. Jak mogę skorzystać z usług OJOJOJ?
Odwiedź naszą stronę internetową i postępuj zgodnie z krokami podanymi na stronie zamówienia. Wybierz miasto, rodzaj usługi, potwierdź tożsamość za pomocą SMS, a Nasza platforma skieruję Cię do odpowiedniego specjalisty w Twoim regionie.

2. W jakich miastach działacie?
Nasze usługi są dostępne w wielu miastach na terenie kraju. Po wybraniu miasta na stronie zamówienia, zobaczysz dostępność Naszych usług w Twojej okolicy.

3. Jakie rodzaje awarii obsługujecie?
Nasza firma oferuje wsparcie w przypadku różnych rodzajów awarii, tj.: problemy motoryzacyjne, elektryczne, hydrauliczne itp.

4. Jak długo trzeba czekać na specjalistę?
Czas reakcji może różnić się w zależności od ilości aktualnych zleceń, dostępności fachowców oraz specyfiki zlecenia.

5. Jak jestem pewien/pewna, że specjalista będzie bezpieczny/a i kompetentny/a?
Przed nawiązaniem współpracy przeprowadzamy weryfikację jego umiejętności i dostępności. Każdy specjalista na Naszej platformie jest starannie wybrany i posiada odpowiednie kwalifikacje.

6. Czy moje dane są bezpieczne?
Tak, dbamy o prywatność klientów. Dane osobowe są używane tylko w celu potwierdzenia tożsamości i dostarczenia niezbędnej pomocy.

7. Jakie są koszty korzystania z usług OJOJOJ?
Koszty usług zależą od rodzaju awarii i zakresu interwencji, natomiast sama komunikacja ze specjalistą jest bezpłatna.

8. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w razie dodatkowych pytań?
Masz pytania? Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy na stronie.

9. Czy oferujecie usługi 24/7?
Tak, większość naszych usług działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz skorzystać z Naszych usług w każdym momencie, kiedy pojawi się awaria.